14.6.07

Študentská konferencia - InfoŠKIŠ

Prvýkrát publikované: November 9th, 2006 sskba-->

…čo ma najviac zaujalo?

Jaromír Nohavica - Knihovník

Vypadám vážně srandovně,
pět let už dělám v knihovně,
a je to vážně velký šok,
řadit furt stejný katalog,
vědět, že za pět-deset let
dostanu třídu T-9
a vůbec nic se nezmění,
ani ty knížky k půjčení.

Už jsem si zvyk’, už jsem si zvyk’,
jsem knihovník, jsem knihovník.

Ve studovně a čítárně
jak v poloprázdné kavárně
jsem číšník bez peněženky,
nabízím cizí myšlenky,
studentky jsou neodbytné,
nedají žádné spropitné,
mávají na mě culíky,
mé čárky do statistiky.

Už jsem si zvyk’, už jsem si zvyk’,
jsem knihovník, jsem knihovník.…

Celý text :-)
Verzia s AKORDAMI :-)

...celkom rozsiahly príspevok som poslala do Ikarosu - celý si ho prečítajte tu: http://www.ikaros.cz/node/3730
JJ

Žiadne komentáre: