14.6.07

Blogstory [časť prvá]

Prvýkrát publikované: Máj 31st, 2006 sskba-->

Jedného krásne zamračeného zimného dňa ma napadlo, že by bolo fajn mať svoj vlastný blog. Vlastne - dotlačilo ma do toho viac ľudí, ktorí už blogovali rok, alebo pár rokov. A nielen to, dokonca niektorí majú aj svoje podcasty a neviem čo ďalšie. Ako skúsený čítateľ a pisateľ do diskusií som si teda založila svoj vlastný blog. Na moje prekvapenie sa celkom dobre rozbehol, dokonca z komentátorov mojich prvých článkov sa vytvorila akási skupinka, ktorá má v podstate nakoniec podobné názory na život a tak… …keďže to bol blog úplne anonymný (ale pre skúseného surfera je jednoduché priradiť k pseudonymu, a hlavne k e-mailu aj celé meno), tak ma presvedčili, aby som mala aj oficiálny - tak mám aj taký, s mojím menom, fotkou a ešte aj nejakou tou životnou filozofiou.

…a preto, že som tam chcela napísať aj niečo iné, tak som požiadala prevádzkovateľa, či by som nemohla vytvoriť blog Knihovníka Bratislavskokrajského. Bohužiaľ sa mu tento pseudonym nepozdával - i keď, ako som sa dozvedela, ak sa bude K.B. snažiť, a články budú výborné, tak prečo nie. Ale najskôr treba dačo stvoriť, a potom znova požiadať o registráciu.

…a tak som vyskúšala niekoľko rôznych možností - prvou bol google.com. Zatiaľ tam stále blog existuje - ale nateraz som ho prestala dopĺňať. Môže sa však využiť ako prípadné skladisko dobrých nápadov, keďže sa tam dá pohodlne meniť názov blogu. Jedinou nevýhodou boli mne chýbajúce kategórie, a tak som pátrala už len po slovenskom internete. Našla som niekoľko, ako je napr. blog.sk, ale ten zasa nevyhovoval svojou malou variabilnosťou a nečitateľnosťou.

Nakoniec sa mi náhodne podarilo nájsť toto blognito.sk, a tak je blog tu. Zatiaľ má všetky funkcie, ktoré ja očakávam od blogu, a dokonca aj vlastný e-mail, čo je naozaj ojedinelé… …preto koncom apríla vznikol tento blog…

…ďalšie pokračovanie blogstory niekedy nabudúce…

Žiadne komentáre: